אירועים

מחרדה לחוסן נפשי - הרצאה של פרופ' יורם יובל

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

פרופ' יורם יובל

-הרצאה-

מחרדה לחוסן נפשי

שישי בבוקר, 29.3, 11:00, בית ניר שרייבמן

תקופה קשה ועצובה עוברת על כולנו.

ממה אנחנו מפחדים וחרדים? איפה הפחד והחרדה מקודדים במוח ומה ההבדלים ביניהם?

מהי ראיית מנהרה? האם אפשר להתגבר עליה?

ההיסטוריה מלמדת אותנו שניתן לצלוח משברים כאלה בעזרת סולידריות חברתית, תקשורת ותמיכה בתוך הקהילה והמשפחה, ואף לצאת מחוזקים.

בהרצאה מרתקת זו נדבר על איך ניתן להתגבר על חרדות ופחדים, וניתן כללים מעשיים ופשוטים שכל אחד יוכל ליישם בבית עוד היום כדי לפתח חוסן נפשי.

 

פרופסור יורם יובל הוא מרצה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי, סופר, מנחה וחוקר מוח, המחלקה לנוירוביולוגיה רפואית, האוניברסיטה העברית בירושלים.

יובל, נולד בירושלים ולמד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, נוירוביולוגיה במכון ויצמן ופסיכיאטריה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, הוא התמחה בפסיכואנליזה במעבדה של זוכה פרס נובל אריק קנדל באונברסיטת קולומוביה, ועבד במשך מספר שנים כמטפל במנהטן.

כיום הוא מרצה לפסיכופתולוגיה בבית הספר לרפואה של הדסה עין כרם בירושלים וחבר האגף לרפואת המוח בבית החולים הדסה עין כרם.

במשך יותר מעשור פרופ’ יובל הנחה את תוכנית הראיונות המצליחה ‘שיחת נפש’ בטלוויזיה החינוכית ובערוץ 8. הוא ראיין עשרות פוליטיקאים, סופרים, אומנים ואנשי ציבור לשיחה אישית על חייהם. הוא הגיש והיה יועץ מדעי לסדרות הטלוויזיה (קשת): “איך להיות מאושר בשישה שיעורים”, “איך להצליח בשישה שיעורים”, ו”משפחה מאושרת בשישה שיעורים”. יובל הוא גם היוצר והמנחה של הסדרות ‘סודות המוח’, ’לב שבור’ ו'גוף ונפש' ששודרו ב- HOT8.

הוא כתב ארבעה ספרים מתוכם רבי המכר ‘סערת נפש’ ו’מה זאת אהבה’, ‘ישראל: שיחת נפש’ ו’הלנה על הגג’.

 

 

מחיר: 75